Morska pena

« LJUBAVNI STILOVI | Main | SEVERNO LEDENO MORE »

MUZ VS LJUBAVNIK, deo II
2007/07/20,04:37

Puno lepih komentara sam procitala nocas. Krenula sam da odgovorim, ali je ispalo toliko dugacko, da to sada radim na ovaj nacin.

Znam ja i razumem sve sto ste mi rekli. Pa ja sam dusa od coveka, i naravno da mi je tesko ako nekog povredjujem. Znam i da je nekima stvarno lako da lazu, ali ja to ne umem. Cak mi je tesko da sve to precutim, jednostavno, ne ide. Ja volim taj jebeni ludicni eros, da se igramo i volimo, da se smejemo dok vodimo ljubav, a ne da pisemo pesme i uzdisemo zbog toga sto smo "spoznali boga kroz orgazam".
Na kraju krajeva, lazes sebe.
Ako me muz voli takvu, onda ok.Ako me ne voli...krupna je to stvar da bi se precutala ili pokrila lazima.

Ne borim se ja sebicno samo za sebe, vec je to i zbog onog drugog.

Tezi je ovo put, ali kad- tad cete se i vi svi naci na njemu. Samo vi lutajte i krivudajte, vrtite se u krug, j***e se tajno, lazite druge, lazite sebe, ali znam, a i vi znate da vredite vise.

Zato samo hrabro i iskreno kad su ovako vazne stvari u pitanju!


P.S. Vidim da ste svi na strani muza, i nadam se da ste skapirali da sam i ja. Muz je onaj koji te razume, prihvata i voli onakvu kakva jesi. Samo sam u dilemi...koji od njih dvojice je muz? I da li je uopste to neko od njih ?

Jos uvek

Pozz

I hvala.

Komentari

Comment Icon

Ja sam na tvojoj strani :))) Ne znam kad je covecanstvo krenulo da kastrira sebe ogranicavanjem na jedu osobu.. stvarno ne znam... I sto sam stariji i iskusniji shvatam neke stvari.. Ja recimo nisam tip za neko varanje da budem iskren... medjutim postavlja se pitanje da li je varanje ako si iskren... zar ne? .. U stvari nas najvise boli izdaja a ne sam cin varanja... jer ako on zna to.. gde je tu prevara? :) ... Ma bre ljudi opustite se .. ovo je 21. vek ... i ne ... nece doci bog koji ce unistiti sodomu i gomoru... Ja kazem, to mora da je bilo extra mesto :))) HAHHA.. sala :) naravno ali opet.. ima tu pomalo istine!!!.. FUCK THE NORMS!

Posted by: dmc at 2007/07/20, 05:05
Comment Icon

dmc
nisam ni ja tip za neko varanje. Nisam ga ja ni trazila, naslo je ono mene.
Ne mislim da sam se pogresno udala.
Ne mislim ni da sam nedovoljno poznavala sebe.

Jednostavno, promenila sam se, stvari su se razvile na ovaj nacin, i evo me, tu sam... Mozda je sve ovo pogresno, ali zar priroda ( bog, kako neki to zovu ) ne voli greske? Pa sve funkcionise na principu greske, sve je nastalo greskom, mutacijom, cudom. Zar greska nije jedini nacin da se iskoraci i dozivi nesto kvalitativno drugacije?
Jedino su cuda vazna.

Posted by: anadyomene at 2007/07/20, 05:30
Comment Icon

Licno ne verujem mnogo u teoriju evolucije u smislu gresaka i myutacija i sl... ali da su greske na kraju najbitnije odrednice zbog kojih smo ucinili pravu stvar .. verujem... ili smo makar shvatili sta je prava stvar... ako vec nismo ucinili.. .. verovatno na nekom visokom nivou ovo ima nekog veceg smisla... za sada gledam da ucim na tudjim :) zar ne? :>

Posted by: dmc at 2007/07/20, 05:34
Comment Icon

Aha, ucila sam na tudjim greskama i sad gresim nepogresivo :))

Posted by: anadyomene at 2007/07/20, 05:40
Comment Icon

Uvek sam se pitao zasto covek gresi kada zna da gresi.. i znas, dosao sam do zanimljvg zakljucka... Negde u sebi nije siguran da gresi, jer gresimo samo ako znamo apsolutno sta je pogresno a sta nije... a svima je valjda jasno da je sve relativno i da nema stvari koja je sama pos ebi dobra ili losa... i stvari koja je u samom startu greska.. zar ne? Ne zelim ni da opravdavam kroz ovakvo misljenje sve moje greske... za koje tek mnogo kasnije znam da su greske.. ali ja sam covek koji svoju gresku ne zelim da uproedjujem sa normativnim sistemom koji je sam pogresan ili zasnovan na pogresnim pricipima... A taj sistem je jedina stvar uz koju mogu da uporedim gresku i ustvari da je konstatujem.. trazim nesto vise... ipak...

Posted by: dmc at 2007/07/20, 05:48
Comment Icon

P.S. taj naziv greska ima nekako los prizvuk. Greskom zovem svaku neobicnu i neocekivanu reakciju, kad se deluje na neki sistem a on odreaguje na nacin koji je imao malu verovatnocu.
A inace sam majstor da lepo opravdam i sebi obrazlozim sve svoje greske iz svakodnevnog zivota. Pa ja sam osoba koja se nikad nije kajala! Samo pomislim da je to moralo da bude tako, a da nije moralo, vec bi se desilo drugacije. Dakle, nema tu ni malo moje odgovornosti... Strasno!

Posted by: anadyomene at 2007/07/20, 05:59
Comment Icon

Eh kad bismo znali kada smo stvarno pogresili a kada smo je sa razlogoom opravdali... To bi bila neka mini sustina zivota... U stvari se sve stvari svode na to... Sto se tice kajanja... i to moramo spoznati da bismo shvatili neke stvari!!! .... POZDRAV!!

Posted by: dmc at 2007/07/20, 06:10
Comment Icon

Ne moramo da budemo savrseni, iskljuci mozak, zaustavi misli, ne razmisljaj...samo osecaj. To si ti.
Lepo spavkaj!
I jos jednom hvala.

Posted by: anadyomene at 2007/07/20, 06:21
Comment Icon

Sto kaze dmc: Fuck the norms!
Najbitnije da li gresis prema samom sebi i prema osobi do koje ti je stalo. A kako se to zove u narodu i koju etiketu treba da nosi, to izmisljaju oni "pravednici" kojima je zuta stampa Biblija i koji ce prvi da bace kamen, a da se ne zapitaju da li znaju tacno po kojim normama u stvari osudjuju druge. A da ne pominjem to da li se pridrzavaju istih...

Posted by: Connor MacLeod at 2007/07/20, 14:43
Comment Icon

A btw, mogli ste vi jutros i na chat, vidim ja...
:o)))

Posted by: Connor MacLeod at 2007/07/20, 14:44
Comment Icon

@connor MacLeod: Well said!!!. slazem se!!.... ;>> sto se tice chata takodje ;))

Posted by: dmc at 2007/07/20, 15:38
Comment Icon

muža nije briga dok je sve tajno, kažeš ti, a ja se pitam kakav je on čovek? ja sam impulsivna, iskrena, i ne bih trpela takvog muža, jer bih mislila da me ne voli dovoljno čim može sa nekim da me deli! hoću sve ili ništa, i dajem sve ili ništa!

Posted by: goca at 2007/07/20, 21:12
Comment Icon

goca
Niko ne moze da ti da sve, niti ja mogu nekom da budem sve. To mene ne opterecuje.
Muskarci ne zele nista da cuju jer zahvaljujuci tome nista ne moraju ni da kazu. Oni time u startu obezbede vecu slobodu, vidis i sama. Po njima varanje- DA, prica o tome- NE.
Ti si srecna zena, cim ga "trpis" mora da je pravi!

Posted by: anadyomene at 2007/07/20, 21:50
Comment Icon

zašto si ti još uvek sa svojim mužem ? ne vidim šta te veže za njega, izgleda da ste kao dva stranca

Posted by: goca at 2007/07/20, 22:50
Comment Icon

U pravu si, ali to sto nije dobar kao muz ne znaci da nema kvalitete- dobar je kao otac, stabilna je licnost, brine o svojima... Ja od ljudi nikad nisam ocekivala mnogo, realna sam, nema idealnih, a to nisam ni ja.Nisam se ja udavala da bi me muz zabavljao.Dosadno je samo onima koji su i sami dosadni.
Ja u stvari zelim da se izborim za pravo da sama sebi ulepsam zivot, pa makar to bilo sa drugima. Naravno, jasno je meni da bi zivot sa ljubavnikom bio potpuno isti sa ovim sto ja vec imam, ako ne i gori.Zato od te veze i ne ocekujem nista spektakularno, sem dobrog raspolozenja i jos boljeg sexa kad smo zajedno.
I ranije sam imala razlicite osobe, npr druga sa kojim sam isla na koncerte, druga sa kojim sam menjala cd-e, druga sa kojim sam putovala...a pored njih sam imala i prave veze.
Uopste ne verujem da postoji taj neki idealni muskarac, koji bi bio dobar otac, muz i ljubavnik.
On bi morao da mi bude prijatelj, a to podrazumeva iskrenost.
A takodje sex bi morao da bude dobar, a to moze samo uz tajne i misteriju.
Dakle, vidis da je to nespojivo.
Inace, ne volim ovakve price, lice mi na neko jadanje.

Posted by: anadyomene at 2007/07/20, 23:22
Comment Icon

moj komentar sad ne bi ništa vredeo, jer nisam u tvojoj koži, a ovih nekoliko reči je zaista malo za tako ozbiljnu temu! ipak mislim da postoji takav spoj.

Posted by: goca at 2007/07/21, 00:48
Comment Icon

Ovo je hrabro.
Pozdravljam te!

Posted by: zaboravi at 2007/07/21, 01:50
Comment Icon

ako su pohvala i pozdrav bili za mene onda hvala,
a ako nisu, hvala ti, o5

Posted by: anadyomene at 2007/07/21, 02:54
Comment Icon

@anadyomene

Tek večeras sam pročitala tvoj post. Hrabro je ovo.
Pozdrav ostavljam:)

Posted by: zaboravi at 2007/07/21, 03:16
Comment Icon

Hvala ti, shvaticu ovo kao pohvalu.
I necu da zaboravim !

Posted by: anadyomene at 2007/07/21, 09:50
Comment Icon

Sto vi ljudi volite tudji prljav ves, cudo jedno! Pa zena zeli miran kutak za sebe i svoje dileme, a vi navalili da virite u tudje dvoriste. I svi se kao razumete u sex, svi bi nesto da savetujete.
Vi ste kao so na ranu.
Jel' tako anadyomene ?

Posted by: becha at 2007/07/21, 11:39
Comment Icon

Tako je, BECHA

Posted by: anadyomene at 2007/07/21, 11:43
Comment Icon

sa druge strane ne bi valjalo da dobije samo jednu stranu misljenja... za objektivnu procenu dobro je da se jave "obe" strane ;) zar ne? :>>

Posted by: dmc at 2007/07/21, 15:06
Comment Icon

ja za te stvari nisam pametna, iako sam bila u slicnoj situaciji(al' ne i u braku vec u duzoj vezi). Potpuno te razumem, ali sta je pametno, sta treba a sta ne treba uraditi, ne znam. Ostavicu starijim i iskusnijim da odgovore.
Jedino mogu reci da mislim da sve to moze da osvezi tvoj brak, ako je tvoj muz dovoljno jak da predje preko toga, i kad ti ljubavnik dosadi. A dosadice kad tad, i sex nece biti uvek tako dobar. Poz

Posted by: jov at 2007/07/21, 22:03
Comment Icon

@jov
Pametna si ti devojka. Jos kako si pametna! Ali u ovakvoj situaciji samo svako licno mora da odluci.
A kad ljubavnik dosadi, pa... naci cemo valjda nekog drugog, jos boljeg...heheh

Posted by: anadyomene at 2007/07/22, 00:31
Comment Icon

hehehe:)
U tom sluchaju ok!;)

Posted by: jov at 2007/07/22, 00:51
Comment Icon

anadyomene, jesi li ziva?
Samo klimni glavom, mozda nas prisluskuju!

Posted by: becha at 2007/07/23, 03:14
Comment Icon

slučajno nabasah ovde, veoma mi se svideo tvoj način razmišljanja i delanja. samo reći ću ti nešto što je iz mog iskustva. čat, dopisivanja preko neta itd, ali čat pogotovo, vodi nekoj vrsti bliskosti koja se stvara putem pisanja, tj. tu počinje, i onda izlaze na videlo neki sadržaji koji nisu dostupni na drugi način. muža preko čata nisi upoznala, pa ne znaš tu njegovu stranu. videla sam tabelu za i protiv, videla sam tvoje nedoumice i dileme, razumela sve. probaj da čatuješ sa mužem :)ovo je mala šala. ali i nije. kad bi čatovala sa još nekim, pa sa još nekim, videla bi da je to sve veoma slično, i da uglavnom na videlo izlaze slične stvari. nemoj da budeš neka dilemara, ja sam nešto za muža tvog, pa kome je brak uzbudljiv, posle toliko godina "poznatosti" navika i tako dalje. ali mislim iskreno da ne bi trebalo da ostaviš nekoga ko ti dozvoljava toliku širinu. i, napokon, pozabavi se malo nečim konkretnim, radi, stvaraj nešto.

Posted by: nadam se da te nisam udavila at 2007/07/23, 03:16
Comment Icon

Oooo
odakle da pocnem?
Prvo: hvala ti!
Toliko puno komentara ima,sasvim neocekivano za mene, da je prosto neophodno da neke stvari razjasnim, a veruj mi nemam snage da pocnem sa tom pricom.
Moj brak je ovakav od samih pocetaka. Nikada njega nije interesovalo ko sam i sa kim on to zivi. Preko dana ne govorimo,bolje receno ja pricam ponesto a on ne slusa nista, cak me na neki nacin i ne podnosi, ali uvece seks je odlican, bez obzira sto smo se neposredno pre toga cak i svadjali (svadja = moj monolog). Brakovi pucaju kad neko potrazi novog partnera, a kako mi da to radimo, kad smo oboje zadovoljni seksom?
Nas brak je zapao u krizu kad sam ja posle 15 god. skrivene depresije pocela da dobijam za mene zbunjujuce reakcije sa chata, od vise ljudi, da sam zanimljiva, zabavna, da mnogi zele da me cuju...Kakav je to divan osecaj! Ne samo moja uobrazilja, vec i cinjenice kazu: neki hronicni zdravstveni problemi su mi nestali, pocela sam da se smejem...ma ogromna promena.
I ovo zaljubljivanje je logicna posledica nekog mog budjenja.
Jos da kazem da moj muz nema tu sirinu o kojoj pricas. Znam za njegove paralelne veze pre braka, i ocekivala sam vise razumevanja sada. Naravno, posle mog priznanja postao je neverovatno ljubomoran (a inace nikada nije bio, cak sam to ranije naivno prizeljkivala ) i ta njegova ljubomora uopste nema veze sa mnom, sa nama, vec je samo izraz povredjenog muskog ponosa. Balkan.
Ponekad PRETI da ce mi vratiti istom merom, ali priznaje da mu je to dosadno ( pa da bi doslo do seksa sa nama zenama moraju i usta da se otvore i nesto kaze, a on to ne zeli ).Ponekad kaze da me voli i da je zadovoljan i on sto sam sada veselija. Ponekad kaze da se spakujem i idem kod majke...
A ljubavnik?
Povukao se pred problemima, bas kako je i ocekivano. Naravno, ako bih uspela ja da organizujem jos neki susret, verovatno bi pristao. Muskarci tako nesto ne odbijaju.
Ma, nije uopste vazno. Vazno je ovo sto Kafka kaze, cim shvatis...itd, itd. Srecna sam kao nikad ranije, i zao mi je sto se svi upinju da mi pomognu, a ja uopste ne vidim da imam problem.
Ljudi, ovo nisu problemi, ovo je zivot. A ja konacno opet zivim !!!

Posted by: anadyomene at 2007/07/23, 04:17
Comment Icon

PS
Imam lep posao, to je ok.
Volim fotografiju, slikanje uljem, pravila sam fanzine...u pravu si,nesto treba raditi.
Npr napraviti blog :o)
Nadam se da te nisam udavila ;o)

Posted by: anadyomene at 2007/07/23, 04:26
Comment Icon

citajuci neke komentare ovde izvodim zakljucak da u braku treba obavezno da se nadje ljubavnik/ljubavnica da bi se brak osvezio i bolje funkcionisao...
i na kraju kada kazes sve to svom supruzniku on bi trebao da te ohrabri i da ti podrsku, jer samo prava ljubav prasta...
znaci ljudi...slobodno imajte ljubavnike i ljubavnice jer ako je ljubav i brak pravi sve ce vam biti oprosteno, zato navalite...

Posted by: alig@tor at 2007/07/23, 10:39
Comment Icon

nekada nam je potrebno da nam neko treći , četvrti otvori oči za naše vlastite sadržaje, i kvalitete koje posedujemo. ti si bre neka iskrena duša, i ne bih volela da najebaš (pardon, ali tako se to kaže) zbog toga.pretpostavljam da se čitav slučaj može svesti pod pitanje zašto ne živim sa nekim ko popunjava sve moje potrebe, a ne samo seksualnu. pošto si ti u braku, a brak je institucija...bla bla, trebalo bi možda da proveriš kakve su ti realne šanse da, materijalno, vodiš takav život u kome ćeš moći da budeš sa kim želiš - da li će razvod od muža da ti donese materijalne stavke koje ćeš moći sama da pokrivaš. ako si u takvoj mogućnosti, šta uopšte čekaš. e ali ako nisi, i ako je tvoj razvod veliko pitanje ili-ili onda treba verovatno pustiti da prođe neko vreme da se sve malo "slegne". ljudi imaju pravo na greške.gradi sebe, nađi šta tebi prija da činiš, mislim u tom kreativnom smislu, i nemoj da budeš zavisna od toga da li će muž pričati sa tobom, a da li će se ljubavnik pojaviti kao mistični izbavitelj od svih tvojih samoća i nekomunikacija. a i prošvrljaj još malo, možda se nađe neko ko će te još bolje razumeti, ili nešto što će još više zaokupiti tvoju pažnju.

Posted by: draga saveta od noćas at 2007/07/23, 10:54
Comment Icon

o ovakvim temama bi trebalo da komentarishu samo osobe koje su u braku, jer u suprotnom druge osobe nisu kompententne za komentarisanje i sve se svodi na nagadjanje...
I ZAPAMTITE:brak i zabavljanje kao momak i devojka su dva razlicita pojma...
zato dragi momci i devojke i ja sam mislio da je sve sareno u braku ali jbg. nije...
niste ni svesni koliko obavezuje taj potpis na vencanom listu...
izvinjavam se unapred onima koji se osecaju prozvanim...

Posted by: alig@tor at 2007/07/23, 11:11
Comment Icon

pročitaj:)

http://zaboravi.blog.co.yu/blog/zaboravi/pitalice/2007/06/16/sta-zene-zele

Posted by: zaboravi at 2007/07/23, 11:42
Comment Icon

@aligator: a sta ako smo to pre braka shvatili... da li mozes da zamislis koliko to moze probleme da stvori :)

Posted by: dmc at 2007/07/24, 01:01
Comment Icon

svako ko to pre braka shvati, onda i ne treba da ulazi u brak...

Posted by: alig@tor at 2007/07/24, 01:36
Comment Icon

@draga saveta od noćas
evo, stigosmo i do kraja, krug je zatvoren, a nazire se i svetlo u daljini.
Spadam u red srecnica koje mogu da ostvare i tu opciju - potpuna materijalna nezavisnost i kraj braka, ali pusticu da prođe neko vreme da se sve malo "slegne", kako ti kazes.Ovakve odluke se donose hladnih glava.

Iako cu nervirati muske komentatore, ipak cu poslusati i savet da prosvrljam jos malo. Od svih dobijenih, ovaj savet cu SA ZADOVOLJSTVOM poslusati.

Posted by: anadyomene at 2007/07/24, 06:07
Comment Icon

pa dirnula me je tvoja priča, kao što me dira i moja i svih žena koje traže(imo) da muškarci popune sve naše rupe, pa i one neseksualne. isto tako volim kada neko ima normalana odnos prema onim delovima sebe koji se kose sa ustaljenim takozvanim moralom, i koji dopuštaju sebi da imaju nedoumice, dileme, zapitanosti, a da pri tome imaju zdrav pogled na stvari. nadam se da ćeš nas obavestiti o daljim dešavanjima, čisto da znamo, vidiš koliko smo se angažovali oko tebe ; )

Posted by: saveta udaviteljka at 2007/07/24, 11:19
Comment Icon

@saveta udaviteljka
Vazi,
bas si ti neka draga osoba.
Uglavnom sam uvek imala drugare,interesantniji su, ali ti si bas prava osoba za druzenje, iako si zensko.

Sto se novih informacija tice, napravicu malu pauzu da se sredim, da pustim da i vreme malo odradi svoj deo.
Imam puuuno ideja za post, ali sacekace i to malo.

Pauziracu do daljneg, a nadam se da cu kasnije imati sta da kazem.

Hvala svima na savetima, bez obzira na njihovu upotrebljivost (vaznije je sto su bili iskreni)
pozz

Posted by: anadyomene at 2007/07/24, 13:02
Comment Icon

ma taman posla da ces nas nervirati...samo ti proshvrljaj...zato je i Bog stvorio zene, da svrljaju i donose pivo iz frizidera...hehehe

Posted by: alig@tor at 2007/07/24, 19:07
Comment Icon

@ saveta udaviteljka: sve rupe su seksualne :))

Posted by: dmc at 2007/07/24, 19:29
Comment Icon

@saveta udaviteljka

za zenu ne postoji ni jedna rupa koja nije sexualna...

Posted by: alig@tor at 2007/07/24, 21:42
Dodaj komentar





Zapamti me

 
Accessible and Valid XHTML 1.0 Strict and CSS Powered by LifeType and blog.co.yu